Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének Média Tagozata 2024-ben meghirdeti az első ÉV Építőipari Marketingkommunikációs Díját, az Év Építőipari Marketing Kampánya Díját és az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása Díjat.
A díjak célja, hogy elismerjük a marketing, PR és kommunikációs szakemberek kiemelkedő teljesítményét az építőiparban, és ezzel javítsuk a szakma megítélését. Törekvésünk, hogy ezt az ágazatot a "marketinges" térképre helyezzük, és vonzóbbá tegyük az építőipart a legkiválóbb szakemberek számára.
Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a szektor fejlődése és innovációja érdekében minél több elismert szakember válassza az építőipart. Az elismerések révén ösztönözzük az iparági szereplőket, hogy folytassák értékteremtő tevékenységeiket a marketingkommunikáció területén.
Díj megnevezése: Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) - Média Tagozata várja a jelöléseket a 2024. évi Építőipari Marketingkommunikációs Díjra. Ez a díj elismeri azokat a kiváló szakembereket, akik kiemelkedő munkát végeznek az építőipari marketingkommunikáció területén.
Támogassa az építőipari marketingkommunikációs szakma legjobbjait! Jelölje marketingkommunikációs szakemberét az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye Díjra!
Miért érdemes jelölni?
Ez a díj kiváló lehetőség arra, hogy elismerjük és megünnepeljük a marketingkommunikációs szakemberek munkáját, akik hozzájárulnak vállalatuk sikeréhez és az iparág fejlődéséhez. A díjra való regisztráció:
- inspirálja és motiválja a kollégákat,
- elősegíti a legjobb gyakorlatok megosztását és elismerését az iparágban,
- növeli a cég és a jelölt személy szakmai hírnevét.
Ki jelölhet?
Jelölést tehet minden ÉVOSZ tagszervezet cégvezetője, marketingvezetője, valamint kommunikációs és marketing szakembere, aki felismeri és elismeri egy kiváló marketingkommunikációs szakember munkájának értékeit, beleértve önmagát is.
Pályázati díj: díjtalan
Nevezési feltételek:
- Minimum 1 éve a cég állományában dolgozik marketingkommunikációs területen.
Pályázati anyag tartalmi követelményei:
A pályázati anyagnak a következő elemeket kell tartalmaznia:
- Rövid személyes bemutatás (maximum 3000 karakter).
- Portrékép (1080x1080 px, maximum 1 MB).
- Feladatkör és főbb tevékenységek (maximum 500 karakter).
- A cég megnevezése és rövid bemutatása (maximum 300 karakter).
- A pályázó kezdési időpontja a cégnél.
- Iskolai végzettség.
- Referenciamunkák (maximum 1500 karakter): Kérjük, ismertesse azokat a kampányokat, kommunikációs vagy marketing tevékenységeket, amelyekben aktívan részt vett az építőipar területén, azok hozzájárulásának mértéke a cég vagy márka kommunikációs tevékenységeihez, eredményeihez, valamint ismertségéhez.
- Publikációk, konferenciaelőadások, szereplések, digitális tartalomgyártás.
- Szakmai tagságok és társadalmi szervezetben betöltött szerepvállalás (amennyiben van).
Pályázatok benyújtási határideje: 2024. november 08.
Beküldés módja: A pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) – Média Tagozatának elnöke részére a következő e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
A pályázati anyag benyújtása:
A pályázóknak a pályázati kiírásban meghatározott mellékletek csatolásával kell jelentkezniük. A pályázat benyújtója kijelenti, hogy hozzájárul a pályázathoz, és a feltételeket magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A pályázatok elbírálását a kiíró szervezetek képviselőiből álló, független, az adott témakörben jártas, elismert szakemberből álló zsűri végzi. Az Építőipari Marketingkommunikációs Díjat évente egyszer ítélik oda. Indokolt esetben eltérhetnek, illetve egyes pályázott munkákat és közreműködőket Elismerő Oklevélben részesíthet a zsűri.
Eredményhirdetés időpontja: 2024. december 12.
Kizáró okok, témák:
- A Díjra nem nevezhet olyan Pályázó, aki ellen bármilyen etikai, jogi, és/vagy fegyelmi eljárás folyik.
- A Díjra nem nevezhet a Zsűri tagjainak, illetőleg közvetlen hozzátartozóiknak vállalata, szervezete.
Kapcsolat:
- Tagozat elnöke: Kincses Péter
- E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Várjuk a jelentkezéseket és pályázatokat, hogy közösen elismerhessük a kiemelkedő építőipari marketingkommunikációs szakembereket!
A pályázati anyag innen letölthető!
Díj megnevezése: Az Év Építőipari Marketing Kampánya
A díj célja, hogy elismerje és megjutalmazza az építőipari cégek leginnovatívabb és leghatékonyabb marketing kampányait. Szeretnénk elősegíteni a szakmai fejlődést, valamint bemutatni a legjobb gyakorlatokat az iparágban.
Pályázati feltételek:
- A versenyben bármely építőipari cég részt vehet, függetlenül a vállalat méretétől.
- A kampányoknak 2023. január 1. és 2024. október 15. között kellett futniuk.
- Online, offline, illetve integrált kampányok.
- Minden pályázatnak tartalmaznia kell egy rövid leírást a kampány céljáról, stratégiájáról, végrehajtásáról és eredményeiről.
- A nevezéseknek vizuális anyagokat (plakátok, videók, hirdetések), valamint analitikai adatokat és eredményeket kell tartalmaznia.
Pályázati díj: díjtalan
Ki jelölhet?
Jelölést tehet minden ÉVOSZ tagszervezet cégvezetője, marketingvezetője, valamint kommunikációs és marketing szakembere.
Pályázati anyag tartalmi követelményei:
A pályázati anyagnak a következő elemeket kell tartalmaznia:
- A pályázat címe
Maximum 60 karakter. - A pályázó cég neve
- Az esetleges társnevező cég neve
Ügynökség, közreműködő partner stb. - A projektben közreműködő kollégák
Név és pozíció. - A projekt/kampány rövid bemutatása
Mi a pályázatban bemutatott projekt/kampány előzménye, oka? Milyen probléma, kihívás, szükséglet hívta elő? (maximum 500 karakter). - A célok ismertetése
Milyen céllal jött létre a kampány? Mit szerettek volna elérni vele? Mik voltak a siker kritériumai? Milyen KPI-okat határoztak meg? (maximum 500 karakter). - A megvalósítás menete
Milyen stratégia mentén, pontosan hogyan, milyen lépésekben zajlott a megvalósítás? (maximum 2000 karakter). - Az eredmények bemutatása
Milyen eredményeket értek el? Sikerült az előre meghatározott KPI-okat teljesíteni?
Milyen rövid- és hosszútávú hatása volt a kampánynak akár szervezeten belül, akár szervezeten kívül? (maximum 2000 karakter). - Kommunikációs megoldások
Milyen kommunikációs stratégiát, csatornákat és eszközöket használtak a projekt kommunikálására? Mennyire voltak ezek eredményesek? (maximum 2000 karakter). - Innováció
Milyen innovatív megoldást alkalmaztak a projekt során? Mennyiben volt eredeti, kreatív, a megszokottól eltérő megoldás, amit alkalmaztak? (maximum 1000 karakter). - Iparági kitekintés
Hogyan hatott a kampány a cégre (márkaismertség, megítélés, hitelesség stb.)? Milyen pozitív hatással volt a kampány a teljes iparág megítélésére? Hogyan segítette elő az építőipar népszerűsítését? (maximum 1000 karakter). - Illusztráció
Minimum egy db 16:9-es arányú statikus vizualizáció, amely illusztrálja a kampányt. Emellett további kép, videó, animáció opcionálisan leadható.
Pályázatok benyújtási határideje: 2024. november 08.
Beküldés módja:
A pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) – Média Tagozatának elnöke részére a következő e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
A pályázati anyag benyújtása:
A pályázóknak a pályázati kiírásban meghatározott mellékletek csatolásával kell jelentkezniük. A pályázat benyújtója kijelenti, hogy hozzájárul a pályázathoz, és a feltételeket magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A pályázatok elbírálását a kiíró szervezetek képviselőiből álló, független, az adott témakörben jártas, elismert szakemberből álló zsűri végzi. Az Év Építőipari Marketing Kampánya díjat évente egyszer ítélik oda. Indokolt esetben eltérhetnek, illetve egyes pályázott munkákat és közreműködőket Elismerő Oklevélben részesíthet a zsűri.
Eredményhirdetés időpontja: 2024. december 12.
Kizáró okok, témák:
- A Díjra nem nevezhet olyan Pályázó, aki ellen bármilyen etikai, jogi, és/vagy fegyelmi eljárás folyik.
- A Díjra nem nevezhet a Zsűri tagjainak, illetőleg közvetlen hozzátartozóiknak vállalata, szervezete.
Kapcsolat:
- Tagozat elnöke: Kincses Péter
- E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Várjuk a pályázatokat, hogy közösen elismerhessük a leginnovatívabb építőipari marketing kampányokat!
A pályázati anyag innen letölthető!
Díj megnevezése: Az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének Média Tagozata 2024-ben alapította az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása díjat azzal a céllal, hogy elismerje az építőipari szereplőket, akik kimagasló értékteremtő tevékenységükkel példát mutatnak a társadalmi felelősségvállalás területén.
A Díj egyik legfontosabb célja a közvélemény formálása az építőipar kapcsán. Mivel az építőipar az egyik legnagyobb karbonlábnyommal rendelkező ágazat, gyakran csak a zaj- és környezetszennyező aspektusai kerülnek a figyelem középpontjába. A Díj célja, hogy a beküldött aktivitások által láthatóvá váljon az iparág „szebbik” arca, amely a társadalmi és fenntarthatósági célok mellett tesz az épített környezet fejlesztéséért.
A Díj további célja, hogy felhívja a figyelmet azon cégekre, szervezetekre, vállalkozásokra, akik a CSR tevékenység mellett mindennapi, az épített környezethez kapcsolódó értékteremtő munkájukat is végzik, hozzájárulva az építőipar karbonlábnyomának csökkentéséhez. A Díj bemutatja a pályamunkákat és érintett szervezeteket, hogy jó példákat állítson az ágazati szereplők elé, ösztönözve őket a CSR területén végzett aktivitásra.
Pályázati Feltételek
A Díjra pályázhat minden, magyarországi székhellyel rendelkező, az építőipar, építéságazat területén tevékenykedő vállalkozás, cég, államigazgatási szerv, gazdálkodó/ipari szervezet, valamint oktatási intézmény. A pályázatokat társulással is be lehet nyújtani, ahol a több szervezetből álló nevezés esetén egy díjat kapnak, melyet a társult szervezetek közösen kapnak el.
A pályázónak bárki számára elérhetőnek kell lennie, tehát az alábbi feltételeknek meg kell felelnie:
- Aktív honlappal rendelkezik.
- Legalább egy aktív közösségi média felülete van.
Pályázni a 2024. január 1. és 2024. október 25. közötti időszakban megvalósított CSR-aktivitással lehet. Fontos, hogy az aktivitásnak a tárgyévben meg kell valósulnia, a tervezett, meg nem valósult aktivitásokat a Szervezők nem fogadják el.
Pályázati díj: díjtalan
Ki jelölhet?
Jelölést tehet minden ÉVOSZ tagszervezet cégvezetője, marketingvezetője, valamint kommunikációs és marketing szakembere, illetve CSR szakembere.
Pályázati anyag tartalmi követelményei
A pályázati anyagnak a következő elemeket kell tartalmaznia:
- A pályázat címe
Maximum 60 karakter. - A pályázó cég neve
- Az esetleges társnevező cég neve
Ügynökség, közreműködő partner stb. - A projektben közreműködő kollégák
Név és pozíció. - A projekt/kampány rövid bemutatása
Mi a pályázatban bemutatott projekt/kampány előzménye, oka? Milyen probléma, kihívás, szükséglet hívta elő? (maximum 500 karakter). - A célok ismertetése
Milyen céllal jött létre a kampány? Mit szerettetek volna elérni vele? Mik voltak a siker kritériumai? (maximum 500 karakter). - A megvalósítás menete
Milyen stratégia mentén, pontosan hogyan, milyen lépésekben zajlott a megvalósítás? (maximum 2000 karakter). - Az eredmények bemutatása
Milyen eredményeket értetek el? (maximum 2000 karakter). - Kommunikációs megoldások
Milyen kommunikációs stratégiát, csatornákat és eszközöket használtatok a projekt kommunikálására? Mennyire voltak ezek eredményesek? (maximum 2000 karakter). - Innováció
Milyen innovatív megoldást alkalmaztatok a projekt során? Mennyiben volt eredeti, kreatív, a megszokottól eltérő megoldás, amit alkalmaztatok? (maximum 1000 karakter). - Iparági kitekintés
Hogyan hatott a kampány a cégedre (márkaismertség, megítélés, hitelesség stb.)? Milyen pozitív hatással volt a kampány a teljes iparág megítélésére? (maximum 1000 karakter). - Illusztráció
Minimum egy db 16:9-es arányú statikus vizualizáció, amely illusztrálja a kampányt. Emellett további kép, videó, animáció opcionálisan leadható.
A pályázatok benyújtási határideje: 2024. november 08.
Beküldés módja:
A pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) – Média Tagozatának elnöke részére a következő e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
A pályázati anyag benyújtása:
A pályázóknak a pályázati kiírásban meghatározott mellékletek csatolásával kell jelentkezniük. A pályázat benyújtója kijelenti, hogy hozzájárul a pályázathoz, és a feltételeket magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A pályázatok elbírálását a kiíró szervezetek képviselőiből álló, független, az adott témakörben jártas, elismert szakemberből álló zsűri végzi. Az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása díjat évente egyszer ítélik oda. Indokolt esetben eltérhetnek, illetve egyes pályázott munkákat és közreműködőket Elismerő Oklevélben részesíthet a zsűri.
Eredményhirdetés időpontja: 2024. december 12.
Kizáró okok, témák:
- Nem nevezhető a pályázaton direkt pénzügyi adományozás, amely aktivitással nem jár (például bizonyos összeg egyszeri utalása egy civil szervezet részére).
- A Díjra nem nevezhet olyan pályázó, aki ellen bármilyen etikai, jogi, és/vagy fegyelmi eljárás folyik.
- A Díjra nem nevezhet a zsűri tagjainak, illetve közvetlen hozzátartozóiknak vállalata, szervezete.
Kapcsolat:
- Tagozat elnöke: Kincses Péter
- E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Várjuk a pályázatokat, hogy közösen elismerhessük a legjobb CSR aktivitásokat.
A pályázati anyag innen letölthető!