Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) Média Tagozata 2025-ben ismét meghirdeti az Építőipari Marketingkommunikációs Díjakat, amelyek célja, hogy elismerjék az építőipar legkiemelkedőbb kommunikációs és PR-tevékenységeit.

Szeretnénk láthatóvá tenni azokat a szakembereket, vállalatokat és szervezeteket, akik tudatos, stratégiai és értékalapú kommunikációval hozzájárulnak az építőipar reputációjának, szakmai presztízsének és társadalmi megítélésének javításához. Törekvésünk, hogy bemutassuk, az építőipari kommunikáció és marketing az iparág fejlődésének kulcseleme, és az ágazatot a kreatív szakmák térképére is helyezzük, annak érdekében, hogy még több kiváló szakember válassza az építőipart. 

 

Az elismerések révén ösztönözzük az iparági szereplőket, hogy folytassák értékteremtő tevékenységeiket a marketingkommunikáció területén.

 

Idén négy kategóriában várjuk a pályázatokat:

 

1. Díj megnevezése: Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye

Az ÉVOSZ Média Tagozata várja a jelöléseket a 2025. évi Építőipari Marketingkommunikációs Személye Díjra, amely elismeri azokat a kiváló szakembereket, akik példaértékű munkát végeznek az építőipari marketingkommunikáció területén.

Miért érdemes jelölni?

  • Elismeri a kommunikációs szakemberek kiemelkedő teljesítményét
  • Inspirálja és motiválja a kollégákat
  • Segíti a legjobb gyakorlatok megosztását az iparágban
  • Növeli a jelölt és a cég szakmai hírnevét

Ki jelölhet?

Jelölést tehet minden ÉVOSZ-tagszervezet cégvezetője, marketingvezetője, kommunikációs szakembere – saját magát is beleértve.

Pályázati díj: díjtalan

Nevezési feltételek

  • Minimum 1 éve a cég állományában dolgozik marketingkommunikációs területen.

Pályázati anyag tartalmi követelményei

  1. Rövid személyes bemutatás (max. 3000 karakter)
  2. Portrékép (1080x1080 px, max. 1 MB)
  3. Feladatkör és főbb tevékenységek (max. 500 karakter)
  4. A cég megnevezése és rövid bemutatása (max. 300 karakter)
  5. A pályázó kezdési időpontja a cégnél
  6. Iskolai végzettség
  7. Referenciamunkák, kampányok ismertetése (max. 1500 karakter)
  8. Publikációk, előadások, digitális tartalmak
  9. Szakmai tagságok, szervezeti szerepvállalás

A pályázatok benyújtási határideje: 2025. november 23.

Beküldés módja:

A pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) – Média Tagozatának elnöke részére a következő e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Eredményhirdetés időpontja: 2025. december 10. – ÉVOSZ Évzáró rendezvény

A pályázatokat az ÉVOSZ Média Tagozat független szakmai zsűrije bírálja el.

A zsűri indokolt esetben Elismerő Oklevelet is adományozhat.

Kizáró okok

  • Folyamatban lévő jogi, etikai vagy fegyelmi eljárás a pályázó ellen.
  • A zsűri tagjainak vagy hozzátartozóiknak nevezése.

Kapcsolat:

  • Tagozat elnökeKincses Péter
  • E-mailEz az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
     

Várjuk a jelentkezéseket és pályázatokat, hogy közösen elismerhessük a kiemelkedő építőipari marketingkommunikációs szakembereket!

A pályázati anyag innen letölthető!

 

2. Díj megnevezése: Az Év Építőipari Márkakommunikációs Kampánya

A díj célja

Elismerni azokat az építőipari vállalatokat és kommunikációs csapatokat, amelyek márkaépítésben, reputációban, hitelességben vagy employer branding területén kiemelkedő eredményeket értek el. A kategória azokat a kampányokat díjazza, amelyek nem közvetlen értékesítési céllal, hanem bizalomépítéssel, imázserősítéssel, társadalmi felelősségvállalással vagy HR-kommunikációval járultak hozzá a vállalat és az iparág megítélésének javításához.

Pályázati feltételek

  • Bármely építőipari cég részt vehet, mérettől függetlenül.
  • A kampányoknak 2024. január 1. és 2025. október 15. között kellett futniuk.
  • Online, offline vagy integrált kampányok nevezhetők.
  • A pályázatnak tartalmaznia kell a kampány célját, stratégiáját, megvalósítását és eredményeit.
  • Vizuális anyagok (plakátok, videók, hirdetések) és analitikai adatok csatolandók.

Pályázati díj: díjtalan

Ki jelölhet?

Jelölést tehet minden ÉVOSZ-tagszervezet cégvezetője, marketingvezetője, kommunikációs szakembere.
A pályázó saját kampányát is nevezheti.

Pályázati anyag tartalmi követelményei

  1. A pályázat címe – max. 60 karakter
  2. A pályázó cég neve
  3. Az esetleges társnevező (ügynökség, közreműködő partner)
  4. A projektben közreműködő kollégák neve, pozíciója
  5. A kampány rövid bemutatása (előzmény, cél, kihívás – max. 500 karakter)
  6. A célok ismertetése (mérőszámok, KPI-ok – max. 500 karakter)
  7. A megvalósítás menete (stratégia, lépések – max. 2000 karakter)
  8. Az eredmények bemutatása (KPI-ok, hatások – max. 2000 karakter)
  9. Kommunikációs megoldások (csatornák, eszközök – max. 2000 karakter)
  10. Innováció (kreatív megoldások – max. 1000 karakter)
  11. Iparági hatás (reputáció, bizalom – max. 1000 karakter)
  12. Illusztráció (min. 1 db 16:9-es vizuál, további kép, videó opcionális)

Értékelési szempontok

  • Stratégiai cél és üzenet egyértelműsége
  • Kreativitás és vizuális minőség
  • Megvalósítás szakmai hitelessége
  • Hosszú távú márka- és iparági hatás

A pályázatok benyújtási határideje: 2025. november 23.

Beküldés módja:

A pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) – Média Tagozatának elnöke részére a következő e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Eredményhirdetés időpontja: 2025. december 10. – ÉVOSZ Évzáró rendezvény

A pályázatokat az ÉVOSZ Média Tagozat független szakmai zsűrije bírálja el.

A zsűri indokolt esetben Elismerő Oklevelet is adományozhat.

Kizáró okok:

  • Folyamatban lévő jogi, etikai vagy fegyelmi eljárás a pályázó ellen.
  • A zsűri tagjainak vagy hozzátartozóiknak nevezése.

Kapcsolat:

  • Tagozat elnöke: Kincses Péter
  • E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
     

Várjuk a pályázatokat, hogy közösen elismerhessük a leginnovatívabb építőipari márkakommunikációs kampányokat!

A pályázati anyag innen letölthető!

 

3. Díj megnevezése: Az Év Építőipari Projektkampánya

A díj célja

Elismerni azokat a gyártói, forgalmazói, kivitelezői, fejlesztői vagy ügynökségi kampányokat, amelyek egy konkrét projekt, termék vagy technológia kapcsán hitelesen és szakmailag magas színvonalon mutatták be az építőipar értékeit, innovációját és társadalmi hasznosságát.

A kategória díjazza azokat a B2B és B2C kampányokat, amelyek szakmai projekteket, technológiákat vagy termékmegoldásokat mutatnak be, hozzájárulva a piac edukálásához és a bizalom erősítéséhez.

Pályázati feltételek

  • Bármely gyártó, forgalmazó, kivitelező, fejlesztő vagy kommunikációs ügynökség pályázhat.
  • A kampányok 2024. január 1. és 2025. október 15. között futottak.
  • Online, offline, integrált kampányok nevezhetők.
  • A pályázat tartalmazza a projekt kommunikációs célját, megvalósítását és eredményeit.
  • Mellékletként vizuális anyagok (videó, hirdetés, PR) és analitikai adatok.

Pályázati díj: díjtalan

Ki jelölhet?

Minden ÉVOSZ-tagszervezet vezetője, marketingese, kommunikációs szakembere.
Saját projektkampány is nevezhető.

Pályázati anyag tartalmi követelményei

  1. A pályázat címe – max. 60 karakter
  2. A pályázó cég neve
  3. Az esetleges társnevező (ügynökség, közreműködő partner)
  4. A projektben közreműködő kollégák neve, pozíciója
  5. A projekt rövid bemutatása (előzmény, cél, kihívás – max. 500 karakter)
  6. A célok ismertetése (kommunikációs célok – max. 500 karakter)
  7. A megvalósítás menete (stratégia, eszközök – max. 2000 karakter)
  8. Az eredmények bemutatása (elérés, hatás, visszajelzés – max. 2000 karakter)
  9. Kommunikációs megoldások (videó, PR, social, tartalom – max. 2000 karakter)
  10. Innováció (újszerű forma, technológia – max. 1000 karakter)
  11. Iparági hatás (piaci inspiráció, reputáció – max. 1000 karakter)
  12. Illusztráció (min. 1 db 16:9 vizuál; további opcionális anyagok)

Értékelési szempontok

  • Kommunikációs cél illeszkedése a projekthez
  • Kreativitás és vizuális megjelenés
  • Megvalósítás szakmai minősége és transzparenciája
  • Elérési, reputációs és edukációs hatás

A pályázatok benyújtási határideje: 2025. november 23.

Beküldés módja:

A pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) – Média Tagozatának elnöke részére a következő e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Eredményhirdetés időpontja: 2025. december 10. – ÉVOSZ Évzáró rendezvény

A pályázatokat az ÉVOSZ Média Tagozat független szakmai zsűrije bírálja el.
A zsűri indokolt esetben Elismerő Oklevelet is adományozhat.

Kizáró okok:

  • Folyamatban lévő jogi, etikai vagy fegyelmi eljárás a pályázó ellen.
  • A zsűri tagjainak vagy hozzátartozóiknak nevezése.

Kapcsolat:

  • Tagozat elnöke: Kincses Péter
  • E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
     

Várjuk a pályázatokat, hogy közösen elismerhessük a legjobb építőipari projektkampányokat!

A pályázati anyag innen letölthető!

 

4. Díj megnevezése: Az Év Építőipari Társadalmi Felelősségvállalása

A díj célja, hogy elismerje az építőipar azon szereplőit, akik kimagasló társadalmi, fenntarthatósági és közösségi tevékenységükkel hozzájárulnak az iparág pozitív megítéléséhez és az épített környezet fejlesztéséhez.

A pályázat célja, hogy bemutassa a jó példákat, és ösztönözze az ágazati szereplőket CSR-területük fejlesztésére.

Pályázati Feltételek

A Díjra pályázhat minden, magyarországi székhellyel rendelkező, az építőipar, építéságazat területén tevékenykedő vállalkozás, cég, államigazgatási szerv, gazdálkodó/ipari szervezet, valamint oktatási intézmény. A pályázatokat társulással is be lehet nyújtani, ahol a több szervezetből álló nevezés esetén egy díjat kapnak, melyet a társult szervezetek közösen kapnak el.

A pályázónak bárki számára elérhetőnek kell lennie, tehát az alábbi feltételeknek meg kell felelnie:

  • Aktív honlappal rendelkezik.
  • Legalább egy aktív közösségi média felülete van.

Pályázni a 2025. január 1. és 2025. október 15. közötti időszakban megvalósított CSR-aktivitással lehet. Fontos, hogy az aktivitásnak a tárgyévben meg kell valósulnia, a tervezett, meg nem valósult aktivitásokat a Szervezők nem fogadják el.

Pályázati díj: díjtalan

Ki jelölhet?

Jelölést tehet minden ÉVOSZ tagszervezet cégvezetője, marketingvezetője, valamint kommunikációs és marketing szakembere, illetve CSR szakembere.

Saját CSR kampány is nevezhető.

Pályázati anyag tartalmi követelményei

  1. A pályázat címe - Maximum 60 karakter.
  2. A pályázó cég neve
  3. Az esetleges társnevező cég neve - Ügynökség, közreműködő partner stb.
  4. A projektben közreműködő kollégák neve, pozíciója
  5. A projekt/kampány rövid bemutatása - Mi a pályázatban bemutatott projekt/kampány előzménye, oka? Milyen probléma, kihívás, szükséglet hívta elő? (maximum 500 karakter).
  6. A célok ismertetése - Milyen céllal jött létre a kampány? Mit szerettetek volna elérni vele? Mik voltak a siker kritériumai? (maximum 500 karakter).
  7. A megvalósítás menete - Milyen stratégia mentén, pontosan hogyan, milyen lépésekben zajlott a megvalósítás? (maximum 2000 karakter).
  8. Az eredmények bemutatása - Milyen eredményeket értetek el? (maximum 2000 karakter).
  9. Kommunikációs megoldások - Milyen kommunikációs stratégiát, csatornákat és eszközöket használtatok a projekt kommunikálására? Mennyire voltak ezek eredményesek? (maximum 2000 karakter).
  10. Innováció - Milyen innovatív megoldást alkalmaztatok a projekt során? Mennyiben volt eredeti, kreatív, a megszokottól eltérő megoldás, amit alkalmaztatok? (maximum 1000 karakter).
  11. Iparági kitekintés - Hogyan hatott a kampány a cégedre (márkaismertség, megítélés, hitelesség stb.)? Milyen pozitív hatással volt a kampány a teljes iparág megítélésére? (maximum 1000 karakter).
  12. Illusztráció - Minimum egy db 16:9-es arányú statikus vizualizáció, amely illusztrálja a kampányt. Emellett további kép, videó, animáció opcionálisan leadható.

A pályázatok benyújtási határideje: 2025. november 23.

Beküldés módja:

A pályázati anyagot elektronikus úton kell benyújtani az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) – Média Tagozatának elnöke részére a következő e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

Eredményhirdetés időpontja: 2025. december 10. – ÉVOSZ Évzáró rendezvény

A pályázatokat az ÉVOSZ Média Tagozat független szakmai zsűrije bírálja el.
A zsűri indokolt esetben Elismerő Oklevelet is adományozhat.

Kizáró okok:

  • Folyamatban lévő jogi, etikai vagy fegyelmi eljárás a pályázó ellen.
  • A zsűri tagjainak vagy hozzátartozóiknak nevezése.

Kapcsolat:

  • Tagozat elnöke: Kincses Péter
  • E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

Várjuk a pályázatokat, hogy közösen elismerhessük a legjobb CSR aktivitásokat.

A pályázati anyag innen letölthető!