Az ÉVOSZ Média Tagozata március 27-én Bükkfürdőn tartja első építőipari marketingkommunikációs konferenciáját.
A konferencia fő célja, hogy összehozza az iparágban tevékenykedő marketing, kommunikációs és PR szakembereket, létrehozva egy erős közösséget. Ezen túlmenően, a konferencia célja, hogy elősegítse a tudás és tapasztalatok megosztását egymás között, valamint felhívja a figyelmet az építőiparban elengedhetetlenül fontos, mára már megkerülhetetlen, tudatos kommunikációra.
Program:
10:00 – 10:30 Érkezés, regisztráció a rendezvényre
10:30 – 10:45 Megnyitó - Krakkó Ákos, az ÉKM minisztériumi sajtófőnöke és Kincses Péter, az ÉVOSZ Médiatagozatának elnöke, a Magyar Építők értékesítési vezetője
10:45 – 11:15 Oltyán József, a Magyar Építők alapítója
11:15 – 12:00 TikTok a kommunikációban - Barabás Árpád, a Barabás Téglakő Kft. tulajdonos ügyvezetője és Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője
12:00 – 13:00 Ebédszünet
13:00 – 13:30 Mesterségesintelligencia alapú képalkotás a marketingkommunikációban – Balla Attila, a Tengri.ai tulajdonosa
13:30 – 14:00 Sajtókezelés, kritikus kérdés az iparágban - Pécsi Norbert, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs vezetője
14:00 – 14:30 A tudatos belső kommunikáció szervezetfejlesztői szemüveggel – Semperger Attila, a ValueTeam ügyvezetője
14:30 – 16:00 Kerekasztal beszélgetés az ÉVOSZ marketingkommunikációs felméréséről
16:00 – 18:00 Szobák elfoglalása, szabadfoglalkozás
18:00 – Vacsora, majd esti programok a Greenfield Chill&Fun Clubban
A rendezvényről tájékozódni a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen lehet.
A rendezvényre már betelt a regisztráció.